Expand menu
Categorias
Todos Inglês e Outras Línguas
Importados sobre Automotivos
Todos
Importados de Educação de Motorista Profissional e Técnico
Importados de História Automotiva
Importados de Motocicletas
Importados Ilustrados de Automóveis
Importados sobre Caminhões e Vans Profissional e Técnico
Importados sobre Carros Clássicos Profissional e Técnico
Importados sobre Conserto Profissional e Técnico
Importados sobre Personalização de Automóveis
Importados sobre Engenharia
Todos
Importados de Ciência dos Materiais
Importados de Engenharia Automotiva
Importados de Engenharia Civil
Importados de Engenharia de Petróleo
Importados de Engenharia de Telecomunicações
Importados de Engenharia Elétrica e Eletrônica
Importados de Engenharia Nuclear
Importados de Engenharia Química
Importados de Industrial, Fabricação e Sistemas Operacionais
Importados de Mecânica
Importados de Tecnologia da Computação
Importados sobre Medição em Engenharia
Livros de Referência Importados de Engenharia
Importados sobre Transporte
Todos
Importados de Aviação
Importados sobre Barcos
Importados sobre Ferrovias
Importados sobre Navegação
Importados sobre Trânsito em Massa
Home
Importados de Engenharia e Transporte
Home
Livros
Inglês e Outras Línguas
Importados de Engenharia e Transporte
Importados de Engenharia e Transporte
259 registros
3 / 4
Máquinas Eléctricas: Motores C.C., accionamientos, motores C.A., Fourier, sistemas trifásicos. Tomo
Detalhes
Nb3Sn Accelerator Magnets: Designs, Technologies and Performance (Particle Acceleration and Detectio
Detalhes
Máquinas Eléctricas: Magnetismo, principios, transformadores, motores, problemas. Tomo 1 (Máquinas E
Detalhes
Helicopter Flying Handbook (2024): Faa-H-8083-21b
Detalhes
The Illus Encyclopedia of Trucks: A Guide to Classic and Contemporary Trucks Around the World, Inclu
Detalhes
Metal Lathe for Home Machinists
Detalhes
Beginner's Guide to CNC Machining in Wood: Understanding the Machines, Tools, and Software, Plus Pr
Detalhes
Electroplating for Amateurs: Classic Reference for Small Workshops
Detalhes
Lego Technic Non-Electric Models: Clever Contraptions: Compelling Contraptions
Detalhes
Getting Started with 3D Printing: A Hands-On Guide to the Hardware, Software, and Services That Make
Detalhes
Gears and Gear Cutting for Home Machinists
Detalhes
Machines a Visual History: 100 Machines and the Remarkable Stories Behind Each Invention
Detalhes
Traditional Toolmaking: The Classic Treatise on Lapping, Threading, Precision Measurements, and Gene
Detalhes
Nothing to Hide: Privacy in the 21st Century
Detalhes
Orgulloso De Ser Soldador: Cuaderno Ideal Para Regalar A Soldadores - 120 Páginas (Spanish Edition)
Detalhes
The CNC Handbook: Digital Manufacturing and Automation from CNC to Industry 4.0
Detalhes
CNC Machining Certification Exam Guide: Setup, Operation, and Programming
Detalhes
The Cnc Cookbook: An Introduction to the Creation and Operation of Computer Controlled Mills, Router
Detalhes
Mastering CNC Machining: The Comprehensive Guide To Understanding The Machines, Tools & Programming
Detalhes
CNC PROGRAMMING: FANUC CONTROL (English Edition)
Detalhes
CNC Programming Guide: A Beginner's Guide On How To Learn CNC Programming
Detalhes
CNC Milling (English Edition)
Detalhes
CNC 50 Hour Programming Course: (Second Edition / January 2018) (English Edition)
Detalhes
Design for CNC: Furniture Projects and Fabrication Technique (English Edition)
Detalhes
CNC Machining Handbook: Building, Programming, and Implementation
Detalhes
The Hobbyist's Guide to CNC
Detalhes
CNC Machine Operations: CNC Machine Operator (English Edition)
Detalhes
Fusion 360 for Makers: Design Your Own Digital Models for 3D Printing and CNC Fabrication
Detalhes
Getting Started with CNC: Personal Digital Fabrication with Shapeoko and Other Computer-Controlled R
Detalhes
Classic American Cars: An Illustrated Guide
Detalhes
Car: The Definitive Visual History of the Automobile
Detalhes
Ergonomic Solutions for the Process Industries (English Edition)
Detalhes
ERG 2012: Quick Lookup (English Edition)
Detalhes
The Finite Volume Method in Computational Fluid Dynamics: An Advanced Introduction with OpenFOAM and
Detalhes
IoT alimentato dall'intelligenza artificiale: Trasformare le industrie con dispositivi intelligenti
Detalhes
CONTROLLO DI POTENZA PER UN'ACQUA ALIMENTATA ELETTRICAMENTE. Parte 2
Detalhes
Ak-47: The Weapon That Changed the Face of War
Wiley
Detalhes
Kalashnikov's Crossroads: War, Design, and Regret (English Edition)
Detalhes
Apps Unveiled: June 2018 (English Edition)
Detalhes
Apps Unveiled: November 2018 (English Edition)
Detalhes
iPhone 16 Unveiled: Inside the Glow of Apple's 2024 Revolution: A Detailed Look at the Innovations,
Detalhes
iPhone 16 (GLOW TIME) Event: Your Go-To Breakdown of All Major Updates and Features: Everything You
Detalhes
iPhone 16 y Pro: Lo que Apple no nos contó: Una reseña experta sobre la última tecnología, sorpresas
Detalhes
Iphone 16 Pro Max Manual User Guide : A Step By Step Tips To Mastering Your New Smartphone (English
Detalhes
iPhone 16 & Pro: Was Apple uns nicht erzählt hat: Eine Expertenbewertung der neuesten Technik, verst
Detalhes
iPhone 16 & Pro: What Apple Didn’t Tell Us: An Expert Review of the Latest Tech, Hidden Surprises, a
Detalhes
Audi A3 Petrol And Diesel Service And Repair Manual
Detalhes
Chevrolet Trucks: 100 Years of Building the Future
Detalhes
Solid State Electronic Devices, Global Edition
Detalhes
Abarth: The irresistible attraction of the Scorpion
Detalhes
Royal Enfield Bullet and Continental GT Service & Repair Manual (2009 to 2018): '09 to '18
Detalhes
Handbook of Heating, Ventilation, and Air Conditioning
Detalhes
The Art of Control Engineering
Detalhes
Shelby Mustang: Racer for the Street
Detalhes
Electroplating: Basic Principles, Processes and Practice
Detalhes
Building a Transceiver
Detalhes
Infrastructure Management: Integrating Design, Construction, Maintenance, Rehabilitation and Renovat
Detalhes
Steel Structures: Design and Behavior
Detalhes
Transformadores: Cálculo fácil de transformadores y autotransformadores monofásicos y trifásicos de
Detalhes
Fiber Optic Communications
Detalhes
Asynchronous Sequential Machine Design and Analysis: A Comprehensive Development of the Design and A
Detalhes
Water Resources Engineering, EMEA Edition
Detalhes
Motor Truck Engineering Handbook
Detalhes
BMW R1200 Dohc Liquid-Cooled Twins (13 - 16)
Detalhes
Microelectronic Circuits
Detalhes
Honda CRF1000L Africa Twin Service & Repair Manual (2016 to 2018)
Detalhes
Land Rover Discovery Petrol And Diesel
Detalhes
Textbook on Optical Fiber Communication and Its Applications
Detalhes
Power Electronics: Converters, Applications, and Design
Detalhes
Electric Circuits, Global Edition
Detalhes
Fundamentals of Applied Electromagnetics, Global Edition
Detalhes
Digital Design: Principles and Practices
Detalhes
Resultado: [ 145 a 216 ] num total de [ 259 ] registros.
Início
Anterior
1
2
3
(atual)
4
Próximo
Último
Deseja Realmente Sair?
Clique em
"Sair"
para encerrar essa sessão.
Deseja Realmente Sair?
×
Clique em "Sair" para encerrar essa sessão.
Home
Menu
Busca
Topo